Forum Enchant Winx Strona Główna
Forum Enchant Winx Strona Główna Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj

Forum Enchant Winx Strona Główna » Sale na parterze » Bal Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Bal
PostWysłany: Wto Wrz 15, 2009 16:18 Odpowiedz z cytatem
Quelle
Czarodziejka w Enchantiksie
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 154
Skąd: Ross




Weszłam do sali balowej, która była przepięknie przystrojona - eleganckie dekoracje, lśniąca podłoga, stół z napojami i przekąskami... Kolorowe balony, serpentyny i kula dyskotekowa! Very Happy (poniosło mnie xD) Było na sali już mnóstwo elegancko ubranych par, no ale nie tak ładnych jak ja xD
Czekałam na swojego księcia Embarassed Więc wyszłam do ogrodu Alfei i czekałam.
Po chwili przyleciała pozłacana kareta z koniami. Wysiadł z niej on - Niski chłopak z jasnobrązowymi włosami i lekko-ciemną karnacją - Bucuś (przezwisko).
- Hej, Bucuś! Co tam u ciebie? - krzyknęłam.
-- Siema, Quelle! Wszystko spoko. No a... U ciebie?
- To samo, dzięki (śmiech).
-- Wow, wyglądasz cudownie!
- Nom, ty też nieźle.
-- Chodź idziemy na salę.
- OK! - powiedziałam, wzięłam go pod rękę i poszliśmy. Zastanawiałam się:
,,Ciekawe czy Mishel i Ceville już przyszli... No a Leah? A Cassidy? A Stina? To dopiero są pytania..."
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Wysłany: Wto Wrz 15, 2009 16:18
Reklama





PostWysłany: Wto Wrz 15, 2009 17:07 Odpowiedz z cytatem
Mishel
Strażniczka Planety
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 574




Wchodzę na salę... i co? I ZADUMAAAA!
Co wy? Jedenastolatki nie widzieliście? ,, ranyyy, co za ciapciaki'' - i zauważyłam Quelle z jej "Bucusiem".
Elo, Quelle! Oooo... new man? Fajny jest! Heja! Jestem Mishel Wink.
Haf, pfrrr, woof!
A, no tak! To jest Księżniczka, moja kochana psina!
Hej, obrończyni przyrody! Co tam?
Ceville! Wszystko ok! I jak? Szczeniak już w domu?
Tak! O hej, Quelle!

_________________

AU: Czarny T-shirt z nadrukowaną na środku wielką, żółtą, uśmiechniętą emotikoną walącą po oczach, krótkie, jeansowe spodenki, sięgające połowy ud, tenisówki za kostkę koloru żółtego, z czarnymi sznurówkami.
AN: Tryska energią. Normalnie happyyy!
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

PostWysłany: Wto Wrz 15, 2009 18:14 Odpowiedz z cytatem
Quelle
Czarodziejka w Enchantiksie
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 154
Skąd: Ross




- Heja Mishel! O, cześc Ceville! - powiedziałam.
- Kurcze, chyba DJ-owi się odtwarzacz rozwalił... O żal ! No, ale ja to naprawię... - powiedziałam zdenerwowana. Pstryknęłam palcami, użyłam mocy gwiezdnego pyłu i... :
- Prosze bardzo! Odtwarzacz jak nowy! Zaraz puszczą muzykę - powiedziałam z promiennym uśmiechem.
-- Jesteś niesamowita, Quelle! - powiedział zachwycony Bucuś.
- Dzięki Very Happy ... Ludzie wrzucmy coś na ruszt, bo konam z głodu! - mruknęłam znudzona i podeszłam do stołu ze wspaniałymi daniami.
- Łoooooo! Ładnie wyglądają te potrawy! - powiedziałam szykując się do ''upolowania'' Spaghetti Bolognese.
W końcu rzuciłam się na miskę ze spaghetti, nałożyłam sobie i zaczęłam ''pożerac''.
Tymczasem Bucuś wziął sobie kurczaka i frytki (niezły barek xD).
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

PostWysłany: Wto Wrz 15, 2009 18:41 Odpowiedz z cytatem
Mishel
Strażniczka Planety
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 574




Ja sobie może wezmę jakieś ciacho, bo jestem wegetarianką. Boję się, że to się przyczyni do wyginięcia zwierzątek Sad
Hau?
Princessa ma rację. Nie musisz się martwić o kurki, hehe
Hihi. No tak! HEJ! ZATAŃCZMY!!! Chodź!

_________________

AU: Czarny T-shirt z nadrukowaną na środku wielką, żółtą, uśmiechniętą emotikoną walącą po oczach, krótkie, jeansowe spodenki, sięgające połowy ud, tenisówki za kostkę koloru żółtego, z czarnymi sznurówkami.
AN: Tryska energią. Normalnie happyyy!
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

PostWysłany: Sro Wrz 16, 2009 16:28 Odpowiedz z cytatem
Stina-Carison
Strażniczka Planety
Dołączył: 07 Gru 2008
Posty: 609
Skąd: Aquandos




Dobra. Wdech. Wydech. Ręka na klamkę, nacisnąć, dobrze...Pchnąć. A więc - o to jestem.
http://i30.tinypic.com/308cnd3.png
(dla ciekawych mojej sukienki)
Szukać Zacka, szukać Zacka, szukać...
Oo. Dziewczyny. Quelle i Mishel. WoW, jakie sukienki.
-Heyah!

_________________
OH MY GOD SUN!!!

http://likeimmadeoflove.blog.onet.pl
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

PostWysłany: Sro Wrz 16, 2009 17:03 Odpowiedz z cytatem
Mishel
Strażniczka Planety
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 574




Hello! - podbiegłam do Stiny
Fajna sukienka! Szykowna i prosta! A ty kogo szukasz? Chłopaka?
Woof, woof!
(zakochana paraaa)
Księżniczko! Nie wolno! Nieładnie!!! O właśnie! Gdzie London?

_________________

AU: Czarny T-shirt z nadrukowaną na środku wielką, żółtą, uśmiechniętą emotikoną walącą po oczach, krótkie, jeansowe spodenki, sięgające połowy ud, tenisówki za kostkę koloru żółtego, z czarnymi sznurówkami.
AN: Tryska energią. Normalnie happyyy!
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

PostWysłany: Sro Wrz 16, 2009 20:31 Odpowiedz z cytatem
Quelle
Czarodziejka w Enchantiksie
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 154
Skąd: Ross




- Łiiiiiii! Fajna sukienka, Stino ^^ -zawołałam na widok koleżanki - Nie, no... Tylko mi nie mów, że przyszłaś sama!
-Wyrwij kogoś do tańca! Odwagi! xD - wykrzyknęłam żwawo.
- Dalej żwawo! Heja! Hej! - odbiło mi, ale kiedy zobaczyłam zdziwione miny gości aż się zarumieniłam xD
-- Łoł... Idzie jakiś gostek z jakąś... Okropną Lalunią... Jej, ale ona ma okropną sukienkę! - powiedział Bucuś.
- OMG! LOL! Żal! - powiedziałam z otwartą buzią xD
Usłyszałam jak goście zarechotali na widok tej ''pary''.
-------- Buhahahahhahahahahahahhahaha!!!!

_________________
Aktualny strój postaci
Na zajęcia gimnastyczne: czarny dres ze złotymi elementami i czarna koszulka na ramiączkach
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

PostWysłany: Czw Wrz 17, 2009 14:50 Odpowiedz z cytatem
Stina-Carison
Strażniczka Planety
Dołączył: 07 Gru 2008
Posty: 609
Skąd: Aquandos




-Nie jestem sama. Tzn. szukam takiego jednego chłopaka i...nie mogę go znaleźć XD. A sukienkę sama zaprojektowałam. Serio fajna? A London, no cóż...Chciałam wypróbować zaklęcie, które ostatnio poznałam, dotyczące zmiany koloru przedmiotu...no i, hm...Chciałam zmienić Londi kolor kokardki, a w efekcie zmieniłam kolor jej samej [ http://i26.tinypic.com/ng7vjt.png ]. Musi siedzieć w pokoju i brać specjalny lek na przywrócenie jej poprzedniego koloru...- speszona spuściłam wzrok.


"Gdzie ten Zack? Ludzie..."


Ostatnio zmieniony przez Stina-Carison dnia Czw Wrz 17, 2009 15:53, w całości zmieniany 2 razy

_________________
OH MY GOD SUN!!!

http://likeimmadeoflove.blog.onet.pl
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

PostWysłany: Czw Wrz 17, 2009 15:45 Odpowiedz z cytatem
Quelle
Czarodziejka w Enchantiksie
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 154
Skąd: Ross




- Nom, fajna xD - mruknęłam na szybko. Zaczęłam się wokół siebie rozglądac, bo czułam, że jeśli czegoś nie zrobie to zaraz coś... we mnie przywali.
Zauważyłam obok siebie gruby kij do zawieszania balonów, chwyciłam go, a po 3 sekundach... ŁUBUDUBU!!! Przez otwarte okno wleciała piłka do gry w... Palanta.
Szybko otworzyłam szeroko oczy i... ŁUP! Odbiłam piłkę, która wyleciała przez okno.
- Jejku, co tu się jeszcze może wydarzyc?! - krzyknęłam zdenerwowana i dumna ze swojego odbicia.
-- Ech, ty to masz wyczucie na takie rzeczy xD Nic dziwnego, że z WF-u masz 6 - powiedział Bucuś.
- ThX... Mishel, to... Co robimy???

_________________
Aktualny strój postaci
Na zajęcia gimnastyczne: czarny dres ze złotymi elementami i czarna koszulka na ramiączkach
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

PostWysłany: Czw Wrz 17, 2009 17:15 Odpowiedz z cytatem
Mishel
Strażniczka Planety
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 574




Yyyyy... a po co tu jesteśmy? Tańczmy! - oznajmiłam, po czym wyrwałam Ceva do tańca
Księżniczko! Pobaw się z Princem!
Woof!
(hoho! Z takim ciachem...)
Hauuuu...
(haf! hauuuuuu!)

_________________

AU: Czarny T-shirt z nadrukowaną na środku wielką, żółtą, uśmiechniętą emotikoną walącą po oczach, krótkie, jeansowe spodenki, sięgające połowy ud, tenisówki za kostkę koloru żółtego, z czarnymi sznurówkami.
AN: Tryska energią. Normalnie happyyy!
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

PostWysłany: Pią Wrz 18, 2009 10:27 Odpowiedz z cytatem
Cassidy
Strażniczka planety|Administrator
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 463
Skąd: Toruń




„Pokazałam się na balu, nikt mi teraz nie wmówi, że na nim nie byłam…i co z tego, że po 20 minutach, albo i mniej, zwieje. Byłam i już.”
Dostałam sms, aby wyjąć telefon musiałam obudzić Wixi, która spała cały czas w torbie.
„Widzę cię, urosłaś od ostatniego spotkania Very Happy
Oburzona odpowiedziałam zmierzając do bufetu z zamiarem „małej” przekąski.
„A ja ciebie nie…nie urosłam, to buty. Tak zaraz mi powiesz, że jestem niegrzeczna albo cudownie zjawisz się za moimi plecami”
Wzięłam kawałek tortu czekoladowego i jadłam, co jakiś czas dając parę okruszków lub trochę kremu kotce. Widziałam bawiące się dziewczyny, nie było tylko Leah ona pewnie stwierdziła, że nie pokazanie się nie jest niegrzeczne.
- No my też zaraz spadamy. – Powiedziałam drapiąc kota za uchem.

_________________
Postać: Cassidy Moon
Przynależność: Czarodziejka
Nastrój: Nieco znudzona, skłonna gadać do siebie i kamienia, o ile będzie miał ciekawy kształt. Załączył jej się zmysł przetrwania wyhodowany na Darklight.
Ubiór: Prosty top, czapka z daszkiem, bojówki i trapery a wszystko w kolorze khaki.
Moc: <Ogień anielski>
Dodatkowa zdolność: Wyjątkowa nadwrażliwość na obecność magii.
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

PostWysłany: Pią Wrz 18, 2009 14:51 Odpowiedz z cytatem
Mishel
Strażniczka Planety
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 574




Przerwałam taniec widząc Cassidy
Cassidy! Czekasz na kogoś? O! Hej Wixi!
Hauu
(Czekaj, Prince! Moja kumpela przyszła z panią!)
Woof!
)O.K)
Haf, hau, woof!
(Cześć Wixi! Co tam?)

_________________

AU: Czarny T-shirt z nadrukowaną na środku wielką, żółtą, uśmiechniętą emotikoną walącą po oczach, krótkie, jeansowe spodenki, sięgające połowy ud, tenisówki za kostkę koloru żółtego, z czarnymi sznurówkami.
AN: Tryska energią. Normalnie happyyy!
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

PostWysłany: Pią Wrz 18, 2009 15:21 Odpowiedz z cytatem
Quelle
Czarodziejka w Enchantiksie
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 154
Skąd: Ross




- Cass! Jesteś nareszcie! Jak dobrze, że przyszłaś - zawołałam na widok Cassidy.
- Tylko mi nie mów, że zaraz stąd wylecisz jak błyskawica! - powiedziałam stanowczo do Cass. Nagle zjawił się jakiś gośc... Chyba sprowadzony przez dyrę.
-- Dzień Dobry, dzieciaki! - zawołał i włączył muzę.
Kazał nam usiąśc na krzesłach w rządkach. Wyjął z walizki dwie, ogromne, dmuchane piłki i... Rzucił w publikę. Jak się wszyscy nie rzucą na te piłki!!
- Rety, ale zadyma! I to tylko o te piłki - powiedziałam do zafascynowanego zabawą... Bucusia. Wreszcie sama wstałam i zaczęłam się bawic.
Ten gośc robił różne konkursy z nagrodami i jak gadał o czymś, to tak śmiesznie, że wszyscy się bardzo ryli.
- Jaaaki kolo! - powiedziałam do siedzącej obok mnie Mishel.
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

PostWysłany: Pią Wrz 18, 2009 15:29 Odpowiedz z cytatem
Stina-Carison
Strażniczka Planety
Dołączył: 07 Gru 2008
Posty: 609
Skąd: Aquandos




Myślałam, że siedząc na sali podczas gdy ten ADHDowiec będzie nas zabawiał znajdę Zacka, ale po nim ani śladu. Zrezygnowana wstałam z miejsca i ku protestom Quelle i Mishel wyszłam.

Skierowałam się do altanki.
Brr..zimno. Czemu nie przyszedł? Tak dawno go nie widziałam...

_________________
OH MY GOD SUN!!!

http://likeimmadeoflove.blog.onet.pl
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

PostWysłany: Pią Wrz 18, 2009 15:46 Odpowiedz z cytatem
Quelle
Czarodziejka w Enchantiksie
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 154
Skąd: Ross




- Stino! Komórka ci... - krzyknęłam za Stiną, której nie było na sali, ale nie dokończyłam, bo zauważyłam napis:
- ,,Dzwoni Zack" ? To ten, na którego Stina czekała... Już ja mu coś powiem! - powiedziałam i odebrałam komórkę Stiny. Usłyszałam głos ,,Hej Stino!".
- Siem, Zack. Tu Quelle - koleżanka Twojej dziewczyny. Stina wyszła z sali, bo nie przyszedłeś! A właśnie - gdzie się podziewasz?! - warknęłam do telefonu.
-- No ja właśnie... Jadę na bal. To takie małe spóźnienie, no wiesz. Powiedz Stinie, że zaraz będę - powiedział wystraszony Zack.
- OK! - skończyłam rozmowę - No! Teraz wszyscy szczęśliwi! Prawie...
Cass nie ma chłopaka, leah nie przyszła...
- O CO TU ŁAZI?! - wrzasnęłam do siebie.

_________________
Aktualny strój postaci
Na zajęcia gimnastyczne: czarny dres ze złotymi elementami i czarna koszulka na ramiączkach
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Wysłany: Pią Wrz 18, 2009 15:46
Reklama





 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  
  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Enchant Winx  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
    Powered by Active24, phpBB © phpBB Group. Designed for Trushkin.net | Themes Database